niedziela, 4 marca 2012

Ech ... a co tu dużo gadać, po prostu jest jak jest, czyli nijak, tj. jakby wspak :/

Kochani jak się miewacie, po niedzielnym leniuchowaniu?, bo ja miewam się całkiem, całkiem i to po mimo mojego melancholijnego nastroju ;D Ale już nie będę Wam zatruwać tym życia tak jak obiecałam wcześniej i dotrzymam słowa ;P Napisałam dziś znów wiersz jak zwykle pod wpływem mojego nastroju i jutro go Wam przedstawię :D Szkoda, że niedziela się już kończy, bo jutro od nowa kołomyja łeee ... ;/ No, ale jak trzeba to nic się na to nie poradzi, bo jak się chciało rowerek to trzeba pedałować heheh... ;p I tak to już jest, czas nie ubłagalnie goni, życie nieustannie  leci, a człowiek się wiecznie gdzieś  spieszy. Żyjemy w ciągłym pośpiechu, w popłochu i natłoku, wirze olbrzymich spraw i nie umiemy się nawet zatrzymać. Choć na chwilkę przystanąć, żeby nie przegapić tego co najważniejsze, czyli miłości. Tak niestety, tak to właśnie jest z nami, że niekiedy nie zauważamy ludzi, którzy czekają na nas, na naszą pomoc, na nasze choćby dobre słowo, albo nawet wystarczy nasz jeden uśmiech, którego się nie kupi w supermarkecie, bo uśmiech szczery prosto z serca nic nie kosztuje. Obyśmy kiedyś w tym pośpiechu nie przegapili kiedyś stacji tej głównej - NIEBO :/ Ja uświadomiłam dziś sobie wiele rzeczy, a mianowicie to, że muszę jak to się dziś potocznie mówi "wrzucić na luz" heheh, muszę troszku popuścić, bo jak się będę trzymać kurczowo tego co jest teraz, to nie mam żadnych szans na to, aby iść dalej do przodu. Dlatego warto czasem się zatrzymać, zastanowić i pomyśleć przez chwilę jak i którędy dalej iść, żeby nie zboczyć z obranej drogi. Bóg moim kompasem, kiedy znajdę się za lasem. Parę refleksji do wieczornego dumania i jak zwykle coś do posłuchania ^^ ;D Tak się zastanawiam co by tu Wam wrzucić hmm..., o już wiem hah, to jest dobre ;D


Świetna muza i myślę, że wielu się spodoba, bo ja ją bardzo lubię słuchać ;D To miłego słuchanka zatem Wam życzę i się żegnam pomału, bo jutro mam wstawanko z samego ranka ;p To do jutra i życzę Wam miłych i kolorowych snów =) Trzymajcie się ciepło i pozdrawiam Was radośnie :) do zo i dobranoc ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz