sobota, 17 marca 2012

Po sobocie to po robocie no i po kłopocie :P

Jak się macie w sobotę wieczorkiem ? Ja jestem ciut zmęczona, ale mam jeszcze parę rzeczy do zrobienia w tym sernik na zimno ;D Moje dzieci go uwielbiają, bo jest z rodzynkami, z bananami i z galaretką na górze. Po prostu jest świetny, tani i szybki w przygotowaniu i przepyszny przede wszystkim ;) Ale z pewnością już każdy z Was go robił :D Została mi tylko galaretka na górę
i będzie gotowy, na jutro oczywiście ;P Roladki na jutro na obiadek już zrobiłam i kluski, a za to będę jutro miała mniej roboty ;D I więcej czasu na odpoczynek, bo dziś się nalatałam porządnie muszę przyznać, że dostałam troszku w kość ;P Jakoś przeżyję heheh..., bo co mnie nie zabije to mnie wzmocni :D Cieszę się, że jutro niedziela i może będzie ładna pogoda, bo dzisiaj była super, po prostu piękna. Jakby juro było tak samo to chyba zrobimy sobie grilla na powitanie wiosny :D Galaretka już na serniczku i w lodówce ;D Nie wiem jakie macie nastrój, ale ja jak chcę go sobie poprawić to słucham czegoś żywszego i zaraz Wam dodam coś właśnie takiego ;D A teraz się żegnam do jutra życząc Wam miłej i spokojnej nocki oraz słodkich i kolorowych snów ;) Dobranoc :) Śpijcie dobrze i niech się Wam śliczne
aniołki śnią :D









                                                                                                                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz