środa, 22 lutego 2012

Jak coś to tu byłam i uśmiech Wam zsotawiłam ❤

Jestem heh... późno, bo późno, ale choć troszkę tu jeszcze posiedzę ;D
Słucham właśnie fajnej muzy  ale potem się z Wami nią podzielę :D  Mam nadzieję, że Wam minął fajnie dzień, bo mi jakoś tak ni jako, ale ujdzie. Może to dlatego, że dziś się zaczął post i stawiam raczej na to ;) Jakoś wytrzymałam bez jedzenia, bo tylko na samym chlebie i o samej wodzie ;/ Heh, nie było aż tak źle, ale następne dni będą dopiero trudniejsze, bo będę miała 3 dni w tyg. takiego dosłownego postu. Jakoś mnie to wcale nie przeraża, bo już tak kiedyś robiłam i wiem tylko jedno tzn. co z tamtego postu zapamiętałam, to tylko to, że się wreszcie skończył hahah ;p. No tak, bo ileż można bez słodyczy i pysznego jedzonka :D Przekonamy się jak będzie tym razem, obym się nie przeliczyła ;/ A to dopiero start i meta nie prędko będzie widoczna, ale jak wszystko się kończy, to tak samo i to za niedługo. Pogodę mieliśmy dziś nieprzyjemną, bo mrzawiło prawie cały dzień i dennie się łaziło na dworze.  Ostatnio jak nie wiedziałam co robić, bo tak jakoś nic nie przychodziło do głowy heh...(wiecie o czym mówię, bo i nie raz zdarza się Wam z pewnością takie coś ) to grałam se w różne gierki, ale najlepsza to ta mi się spodobała heheh... ;p Mówię Wam świetnie się w to gra i rzecz jasna wciąga, od razu zaznaczam ;D

 http://www.gry.pl/gra/Bubble-Hit.html






A do tego można słuchać różnej muzy ja np. słucham też tego. Może komuś się nie spodoba, ale to rzecz gustu, a o nich wiadomo, że się nie dyskutuje ;p To może już tak na dobranoc :D


To tym akcentem kończę na dziś i w takim bądź razie do jutra =) Pozdrawiam Was ciepło i radośnie  z darem modlitwy życząc błogosławionej nocy ;))) Kolorowych snów Wam życzę :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz