piątek, 16 marca 2012

Nareszcie wiosna :D

Witajcie kochani jak zwykle wieczorkiem, po całym dniu trudu i zmagań wreszcie zasłużony odpoczynek, co nie ;P Dziś było tak pięknie na dworze, że byłam z dziećmi na ogródku, pograliśmy w piłkę i było na prawdę super. Na początku nie chciało mi się w ogóle iść, ale potem się zdecydowałam no i nie pożałowałam ;) Nie powiem, ale trochę się dziś zmęczyłam, bo jeszcze w południe byłam na rowerze po starszego synka w przedszkolu. Masakra, no ja nie mam wcale kondycji, totalne dno :P Tak dawno nie jeździłam na rowerze, że nie ma się już wprawy ;P A nie jeździłam, bo miałam problemy z nogami jakoś półtora roku temu, chorowałam na zakrzepicę żylną:/ Ach mówię Wam strasznie było, bo i zastrzyki do brzuch musiałam sobie wstrzykiwać :/ To był jeden z moich najgorszych okresów w życiu :( Na szczęście już mam to za sobą i mam nadzieję, że nie wróci. Teraz zamierzam systematycznie jeździć na rowerze dla poprawienia kondycji, a skuter to tak dla frajdy, żeby poczuć wiatr we włosach ma się rozumieć :D i może na zrobienie większych zakupów ;D Uwielbiam piątki i soboty wieczorkiem, kiedy jest totalna cisza i wszyscy śpią, bo mam wtedy spokój i czas tylko dla siebie :D Ale jakoś rozbolała mnie głowa niestety, chyba nie dane mi jest nacieszyć się spokojem jak należy ;P Jakoś jednak przeżyję, bo muszę znaleźć jeszcze dla Was fajną muzę :D A jutro jak zwykle sobotnie porządki i to takie wiosenne ;) Uwielbiam sprzątać jak mam pootwierane okna i balkon to jest wtedy tak przyjemnie i jak się słoneczko do mieszkania wpuści, po prostu przecudnie :D Nie ma to jak wiosna, uwielbiam tę porę roku i jak dla mnie mogłaby trwać cały rok ;) Niestety nie ma tak dobrze ;P No nic będę już leciała, bo śpiąca jednak jestem ech.... I to tak zawsze jest, że kiedy mogę nacieszyć się ciszą i spokojem to zazwyczaj jestem tak zmęczona, że nie mam sił z tego skorzystać i idę po prostu spać. Gdzie tu sprawiedliwość ;/ To co do jutra w takim bądź razie ;) Życzę Wam miłej i spokojnej nocy jak i słodkich i kolorowych snów ;D Pozdrawiam ciepło i radośnie i buziaki ślę :* Śpijcie dobrze kochani i niech Wam się aniołki śnią :D Dobranoc ;) 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz