piątek, 2 marca 2012

Nareszcie koniec "tego" durnego dnia, ufff.... :/

    Znów tu jestem, ale dziś miałam taki sobie dzień i to dość męczący i bez kawy niestety :( Ale dobrze, że on się już kończy, bo jutro to chyba ze 3 kawki se walnę ;p Jak dobrze, że to piątek jest, bo jutro nie trzeba się zrywać z łóżka tak za w czasu :D Będzie troszkę sprzątania, ale tak poza tym planuję sobie odpocząć, ale zaznaczam z góry, że tylko planuję, a jak będzie na prawdę to się jutro okaże :D Ach... tak jakoś mi smutno dzisiaj i płakać mi się chce (co właśnie robię i pisać nie umiem :() Tak jakoś mnie wzięło chyba z całego tyg., sama już nie wiem :/ Słucham sobie muzyki, stukam w klawiaturę i dmucham w chusteczki :( Dobrze, że je wczoraj kupiłam ;D Cieszę się, że ten dzień się kończy i mam nadzieję, że jutrzejszy przyniesie coś dobrego, choć już moja nadzieja znika całkowicie. Chodzi mi o "tą" niewyjaśnioną sprawę, która ciągnie się już 3 tydz. I wiecie co jest najgorsze, że nie ma jak tego załatwić, nie ma możliwości i dlatego tak mi ciężko, bo zanika we mnie uczucie jakie żywiłam do "tej" osoby, a tego najbardziej się obawiałam. I najgorsze jest jeszcze to, że nie wiem, czy da się to jeszcze naprawić. nie mam pojęcia co mam robić, czy sobie to odpuścić, czy nadal czekać i się dręczyć i tu mam problem, ech... szkoda nawet gadać, no szkoda na prawdę słów :/ Mogłabym sama zacząć, ale mi strasznie głupio i nie wiem, czy dałabym radę przeżyć kolejny wstyd, czy nawet upokorzenie. Ach, dziś już nie chce mi się myśleć, ale jutro jak wypiję kawę to pomyślę :D No trudno tak to już bywa, choć troszku nadziei jeszcze mam nie ukrywam ;) Jak widać można się cieszyć z błahych rzeczy, ale i cierpieć z powodu ich baraku i to jest zdecydowanie gorsze niestety :/  No, ale już Was nie będę zanudzać moim ględzeniem, za to jak zwykle o tej porze zostawię Wam miłą muzę w jakimś super utworze ;D



Trzymajcie się kochani cieplutko i do jutra, a blask i ciepło świecy niech Was ogrzeje, a oczy zmęczone pocieszy :*  W takim bądź razie do zobaczenia :* Słodkich i kolorowych snów do podusi ;D Jutro też znów tu się spotkamy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz