piątek, 9 marca 2012

Nadal trwam w postanowieniu ;D


Witam wieczorkiem jak zwykle ;) Ja jak zwykle przy moim tram postanowieniu i znów tylko woda i chleb, lub bułki ma się rozumieć ;P I na szczęście dzień się kończy i jutro sobota ;D Jestem troszkę zmęczona muszę przyznać i taka senna, ale może wytrzymam jakoś do jakiejś godz. heheh, bo nie chcę iść jeszcze do łózia, bo to za wcześnie ;P Okaże się później jaka jestem twarda ;P Co do postanowień Wielkopostnych, to dobrze mieć jedno dwa i w nich trwać, aniżeli mieć kilka i któreś zawalić. Tylko, że nawet jak się jakieś złamie to nie jest jeszcze tragedia, bo każdemu może się zdarzyć, a to wszystko są tylko próby dla nas, które nie mają na celu nas zniechęcać, ale podbudowywać bardziej. To właśnie na tym polega. To szatan chce żebyśmy zrezygnowali z ulepszania siebie i swojej duszy i wmawia nam, że jak się złamie dane postanowienie to już wszystko przepadło, to lepiej tego już nie kontynuować, bo to i tak nic nie da itp. A to wierutne bzdury, bo gdy nam się raz, czy nawet dwa razy noga powinie, to naszym zadaniem jest się podnieść i nadal iść nie zaważając na nic, a w szczególności na diabła. Jezus też jak upadał pod krzyżem to mógłby powiedzieć "a dobra nie idę dalej bo to nie ma sensu i tak znów upadnę, i tak nie dojdę" itp. Jednak zawsze powstawał i szedł dalej mimo wszystkich przeszkód, które towarzyszyły mu podczas drogi krzyżowej, bo wiedział, że musi dać radę, że od tego zależy los ludzkości. Jezus jest dla nas największym przykładem jak mamy postępować w życiu i jak dojść zawsze do obranego celu. Podnosić się za każdym razem i z podniesioną głową próbować i iść dalej. Nie możemy się poddawać, musimy za wszelką cenę próbować ze wszystkich sił danych i wyproszonych od Boga, a przede wszystkim musimy jednak wierzyć, że nam się to w końcu oda ;D To takie małe refleksje na piątkowy wieczór ;) Ślicznie dziękuję Wam, że byliście u mnie tu przez chwilkę, to bardzo się dla mnie liczy, jak mnie odwiedzacie :* To co kochani ja już się żegnam i jutro znów tu zajrzę ;) Jak zwykle muza na wieczór, nie nie zapomniałam ;P Miłego słuchania w takim bądź razie, a ja zmykam :D Pozdrawiam radośnie i ciepło i życzę kolorowych snów ;)                     
                                                          






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz