środa, 28 marca 2012

Dziwne rzeczy się dzieją ostatnio, że szkoda gadać nawet. Coś wisi w powietrzu na prawdę :/

Moi kochani ;) Jak się macie po spędzonym dzisiejszym dniu, bo ja dziś miałam normalnego pecha :/ Zaraz z rana walnęłam się bardzo mocno w głowę o drzwiczki z lodówki :/ Jeju jak to bolało, że się aż popłakałam, ale na szczęście nie było to groźne :) Potem jak zamykałam garaż to znów prawie zamknęłam go na mojej głowie, potem coś mi się wylało, to coś mi się rozsypało, no masakra normalnie :/ Ach, ja nie wiem co to dzisiaj za dzień był, ale dobrze, że się wreszcie kończy, bo to za dużo jak na jeden dzień :) A poza tym to działo się też i dużo gdzie indziej, to się gdzieś paliło, że syreny wyły, to znów jakiś wypadek itp. Fakt, że tak się dzieje co dziennie, ale dziś było to intensywne bardzo i dlatego wiadomo, że coś było dziś nie tak, ach, dobrze, że już wszystko minęło i jutro będzie nowy i oby lepszy dzień :) No nic zobaczymy jutro, a na dziś znów fajna muza do posłuchania ;D Dobranoc w takim bądź razie i życzę Wam miłych i kolorowych snów jak i spokojnej nocy ;) Do miłego zobaczenia ;) Trzymajcie się kochani cieplutko i widzimy się jutro :D Radośnie Was pozdrawiam  radość serca jak i buziaki zostawiam :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz