czwartek, 1 marca 2012

Dlaczego kurka JA... ?!!! ... :/

         Wpadłam tu tylko na chwilkę, żeby pobyć tu odrobinkę ;) jestem dziś trochę zmęczona i po łokcie urobiona heheh... ;p Miałam dziś zgrzyt z moim tatą, który obarcza mnie winą za różne rzeczy, które dzieją się w rodzinie, ale dziś nie mam sił i ochoty o tym pisać. Wiem tylko, że kiedyś nie wytrzymam i wygarnę wszystkim, bo cierpliwość mi się pomału kończy i mam już dość, że wszyscy za coś mnie winią :( To bardzo boli, kiedy bliskie ci osoby zarzucają ci kłamstwo i obwiniają za wszystko co złe, często nie patrząc na to co sami źle robią, ale takie życie, tak niestety bywa :/ Pytam się dlaczego JA ...? !!! kurka no... :/ Ale przynajmniej pojeździłam se dziś na skuterku, i było fajnie znów się tak świetnie poczuć :D Przynajmniej miałam dziś też fajne chwile ;) To co tak na dobranoc znów jakiś fajny kawałek, co? Ok. to dziś wrzucę ze "Zmierzchu" z Zaćmienia znowu piosenkę , która też mi się bardzo podoba ;) Po prostu jest super :D



To co będę tu jutro, a teraz mówię pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz