poniedziałek, 12 marca 2012

"Bo czym skorupka za młodu, tym..." Uczmy dzieci od małego co jest w życiu ważne i najwartościowsze ;)

Witajcie kochani :) Jak się miewacie w poniedziałek ;P Cóż za głupie pytanie wiem heheh. Doskonale wiem jak lubimy poniedziałki :D Mnie główka troszku boli, bo popiłam se wczoraj, ale tak to nic poza tym mi nie jest ;D Lekki kac, ale nie jest źle :D Tak pusto w domu, dzieci w szkołach i przedszkolu, najmniejszy śpi, a za godz. idę po starszego do przedszkola, więc mam jeszcze trochę luzu ;P Potem będzie zapiernicz heheh.... ;/ A ja jeszcze jak t w poniedziałek oczywiście chleb i woda i gitara. tak w sumie to nie chce mi się specjalnie jeść, bo wczoraj się przejadłam i nawet dobrze, bo nie myślę dziś o jedzeniu. A jak Wam mija post i jak tam Wasze postanowienia hmm... ? Wiem, że czasami jest bardzo ciężko, ale jak się wytrwa do końca to się będzie miało dopiero wielką satysfakcję, że jednak mimo wszystko się udało przetrzymać ;) Ja to nawet moich młodszych chłopców uczę już postanowień, żeby od małego mieli to nauczone, po mimo, że są mali i jeszcze ich to nie obowiązuje, ale wiecie "czym skorupka za młodu..." Jeśli dzieci nie będą się uczyły od małego to jak mają coś wiedzieć gdy będą starsze hmm...? Potem to już może być za późno niestety :/ Moja teściowa to by tylko dzieci rozpieszczała i wczoraj to myślałam, ze się z nią znów pokłócę, bo mi chłopców batonami podkarmiała wiedząc, że ja nie pozwalam i że mamy postanowienie w poście "zero słodyczy" Powiedziała, że to głupota, że takie małe dzieci nie muszą jeszcze tego przestrzegać i takie tam. Byłam wkurzona i potem się dziwi, że dzieci od niej izoluję jak ona moich zasad nie respektuje ech.... normalnie szkoda gadać :/ Kiedyś znów jej nagadam jak będzie robić mi na przekór i za moimi plecami. A to, ze ona nie ma żadnych zasad to nie znaczy, że jak inni je mają to są głupi, bo według niej tak właśnie jest niestety. Nie dam się jej i będę bronić swojego, ale tak żeby nikogo nie krzywdzić rzecz jasna ;) To ja się pomału zbieram i lecę ;) Do zobaczenia wieczorkiem :) Pa =)

Na prawdziwego przyjaciela
zawsze możesz liczyć ;)
 Myśl na dziś: KIEDY LUDZIE PALCAMI CIĘ WYTYKAJĄ, KIEDY O TOBIE ZŁE ZDANIE MAJĄ, KIEDY CIĘ SERCE BOLI AŻ BARDZO TAK I GDY WSZYSTKO JEST JAKOŚ WSPAK. POMYŚL O KIMŚ DOBRYM CIEPŁO I MILE, A ZATRZYMASZ NA DŁUGO PRZYJEMNE CHWILE. JEŚLI DUCHA MASZ POGRUCHOTANEGO, WIEDZ, ŻE MASZ OBOK PRZYJACIELA KOCHANEGO, KTÓRY POCIESZY I PRZYTULI TROSKLIWIE I PRZYPOMNI CI MIŁOŚCI IMIĘ. KTÓRY POWIE CI, ŻE NIE WAŻNE CO SIĘ DZIEJE, TRZEBA ZAWSZE MIEĆ NADZIEJĘ. (~ anonim A. ~)
 
Do zobaczenia ;) Trzymajcie się pozdrawiam cieplutko i radośnie :) Pa ;) :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz