sobota, 19 maja 2012

Po sobocie, po robocie ;]

Moi kochani :) Ja tak an chwilkę tylko wpadłam życzyć Wam dobrej nocy, bo niestety nie miałam dość czasu, żeby zajrzeć tu wcześniej, no wiecie robota była, ale się na szczęście skończyła ;)  Ja zaczęłam ziewać, a to coś oznacza, a dokładniej tylko jedno spanko ;D Dzień miałam dziś nawet spokojny i specjalnie się nie denerwowałam i jestem zadowolona ;D A tym bardziej, że moje dziewuch posprzątały mi dom na rolkach ;] Heh... kto to widział, ale się przynajmniej udało ;P  No może nie ze wszystkiego jestem zadowolona, bo jest taka rzecz, no w sumie dwie, które nie dają mi spokoju i jest mi przez nie smutno, ale to pominę :/ Ok nie przeciągam, bo na prawdę jestem śpiąca, a jutro niedziela, jak ja ten dzień tygodnia uwielbiam ;D Jutro tu znów wpadnę, a dziś życzę Wam miłej i spokojnej nocki pozdrawiajac radośnie i ciepło pa :* Dobranoc i do jutra ;)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz