środa, 14 marca 2012

Znów dzień kolejny mija, już się stary kończy i nowy niebawem zaczyna ;)

Kochani jak się macie i jak tam dzionek minął ? Mi jako tako, bo ciśnienie dziś niskie i ja słaba byłam, bo bez kawy też niestety ;/ Ale dzień się kończy, noc zaczyna (oby była lepsza od tej, bo się nie wyspałam kompletnie ech... :/) no i nowy dzionek, a na sobotę zapowiadają piękną wiosenną już pogodę :D Ciekawa jestem tylko, czy aby na pewno będzie tak jak zapowiadają, bo nie raz im się pomyliło coś z prognozowaniem heheh... :P Wiecie co dziś nie będę długo siedziała, bo muszę odespać tą nockę i mam nadzieję, że mi się uda, choć obawiam się, że i tym razem nic z tego, bo łapie mnie choroba :( No niestety zaczyna boleć mnie gardło jak przełykam, a to oznacza jedno - przeziębienie, choć może i nie, się jeszcze okaże, oby nie ;/ To co ja się już żegnam,a Wam jakąś muzę zostawiam ;D To trzymajcie się cieplutko, a ja radośnie pozdrawiam i buziaki też wszystkim zostawiam :* Pa ;) Dobranoc i miłych, kolorowych snów ;D





 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz