sobota, 24 marca 2012

Wszystko dziś było na "NIE" i krzyczeć z tego wszystkiego aż się chce :( Ech... :/

Witajcie wieczorkiem jak zwykle z resztą :D I jak minął Wam dzionek?, bo mi tak sobie :/ Wszystko miałam dziś dosłownie na "NIE" ach.... Wszystko było dziś przeciwko mnie, wszystko leciało mi z rąk, większość rzeczy mi się nie udawało zrobić i do tego jeszcze zmiana czasu, co oznacza wcześniejsze wstawanie ech... :( Masakra, ale lepiej w sumie, że ten dzień się wreszcie już kończy uff... i być może jutrzejszy będzie lepszy, no mam taką nadzieję :) Weszłam tylko po to żeby się z Wami pożegnać zostawić fajną muzę i życzyć spokojnej nocy ;) Dobranoc w takim bądź razie ;) Życzę Wam kolorowych, słodkich snów, radośnie i ciepło pozdrawiam, przytulam mocno i całusy zostawiam :* Do jutra kochani pa ;) Trzymajcie się cieplutko ;) Śpijcie dobrze :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz