środa, 21 marca 2012

Sport i ruch wszelaki to są zdrowia oznaki :D

Witajcie wieczorkiem :) Dzionek minął Wam w miarę spokojnie ? Bo mi tak i jakoś tak fajnie ;) Znów byłam dziś na dworze z chłopakami i pograliśmy i w piłkę i w paletki, było ekstra. Bardzo lubię się tak poruszać, bo wtedy wiem, że żyję nie mówiąc o kaloriach jakie się spalają ;D Jeju, ale ja zmęczona jestem, masakra, zero kondycji normalnie, bo się człowiek trochę porusza i od razu przezywa katusze ;P Ok to ja lecę spać, bo mi się oczy same zamykają i zasypiam na siedząco ;) To jakaś muza do posłuchania i zaraz do spania :P Trzymajcie się cieplutko, życząc miłych i kolorowych snów :) Do zobaczenia jutro ;) Dobranoc :* Spokojnej nocy ;) 





Trzymajcie się cieplutko :) Przytulam Was mocno pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz