wtorek, 20 marca 2012

Pogoda zrobiła się wyśmienita i widać jak wszystko do życia wprost rozkwita :D

Wam kochani :) Mam nadzieję, że dzionek spędziliście fajnie i spokojnie, a nie tak jak ja heheh ;D Nie no, nie było tak źle, bo się poruszałam więcej niż zazwyczaj ;P Pograłam se w paletki znowu, bo pogoda dziś była wyśmienita :D Widać już jak wszystko do życia rozkwita, jest po prostu świetnie i bajecznie :D Juro pierwszy dzień wiosny i koniec zimy żałosny, nareszcie jaka ulga ufff... ;D Jutro w szkołach dzieci nie mają lekcji tylko jakieś przedstawienia, zawody i fajno :D Niektórzy będą topić marzannę i inni znów pewnie pójdą na wagary. Heheh... ja pamiętam jak ja chodziłam to było fajno ach... były czasy ;D Nie wiem co jutro jeszcze będę robiła tylko wiem na pewno, że będę znów pościła ;D Szukam jakiejś muzy dla Was i już coś chyba znalazłam ;) To też jest świetny kawałek i mam nadzieję, że będzie się Wam miło słuchało do podusi, czy jak kto tam woli :D To życzę Wam w takim bądź razie miluniej, spokojnej nocki i kolorowych snów ;) Radośnie i ciepło pozdrawiam, przytulam mocno i buziaki zostawiam :* Dobranoc :) I do jutra moi kochani, śpijcie dobrze ;) Do zobaczenia :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz