piątek, 23 marca 2012

Piątek i po piątku, ale jest w porządku :D

Jak Wam minął dzionek? Bo mi nawet dobrze i znów zaliczyłam dwór ;D Pograłam znów w piłę, ale nie w paletki, bo lotki wpadły niestety na dach, ktoś, znaczy się ja tam wrzuciłam ;P Ale i tak było fajnie :D Dziś nie będę się rozpisywać, bo późno się zrobiło, a ja nie zbyt dobrze się dziś czuję :( Taka jakaś pustka mnie ogarnęła, bo odniosłam dziś wrażenie, że niektórzy lecą sobie ze mną w "kulki" , że igrają z moimi uczuciami :( Jakoś to przeżyję, ale jest mi smutno, bo nie lubię się tak czuć, ale mam nadzieję, że jutro będzie lepiej ;/ No, ale muza już dla Was się szykuje ;)  Ja lecę już spać i jutro jak zwykle do Was znów napiszę ;) To pa i życzę Wam spokojnej nocy i kolorowych snów :D Radośnie i ciepło pozdrawiam, do serca przytulam Was mocno i buziaki zostawiam :*Dobranoc i do jutra ;) trzymajcie się cieplutko :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz