czwartek, 29 marca 2012

Choroba nie o szczędzi niestety nikomu łeee :/ Jestem obolała i chora, ale nie idę do doktora ;/

Witajcie moi kochani ;) Mam nadzieję, że przynajmniej Wam zdrowie dopisuje, bo, kurka ja to się bardzo źle czuje ;/ No niestety choroba mnie nie ominęła tak jak myślałam, co zrobić, ale cóż trzeba po prostu przeżyć ;/ No nic zobaczymy jak to jutro będzie i czy mi zdrowia ubędzie, czy przybędzie ;P Ach, może jutrzejszy dzień będzie faktycznie lepszy, bo dziś był taki fatalny dla wszystkich, chyba też ze względu na niskie ciśnienie, bo pogoda znów fiksuje i humory wszystkim tylko psuje ;/ A na dodatek rozpadał się deszczyk i robi się nie przyjemny dreszczyk brrrr.... No ale dość tego biadolenia, trzeba wystawić głowę z cienia, bo wszystko się przecież zmienia i czas porzucić nasze zmartwienia ;D Ok, to ja się ulatniam i muzę Wam załatwiam, ale może niekoniecznie do spania, raczej też i nie do rozmyślania :D Życzę Wam przyjemnej i spokojnej nocy jak i kolorowych snów ;) Radośnie i ciepło Was pozdrawiając, do serduszka mocno przytulając i buziaki zostawiając :* Dobranoc ;) Śpijcie spokojnie i dobrze ;) Do jutra, do zobaczenia :D  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz