środa, 29 lutego 2012

Znów się udało heheh... :D Ale nie stety nie wszystko... :(

 :) Jak każdego wieczoru przychodzę, żeby tu trochę pobyć porozmyślać i postukać w klawisze ;p Dzień miałam taki sobie, bo mi się ochrzan dostało i po uszach oberwało, ale tak po za tym jakoś ujdzie. Jutro będę jeść normalnie heheh..., bo nie samym tylko chlebem żyje człowiek ;p Miałam dziś trochę roboty, bo i musiałam posprzątać w mieszkaniu (nie małym w cale ;p), i u chłopaków bajzel tzn. doprowadzić ich pokoik do stanu używalności, ale to robota na dłuższy czas, więc sobie to jakoś rozłożyłam :D Lubię bardzo tą porę każdego dnia, kiedy jest zupełna cisza i tylko słychać w drugim pokoju chrapiącego męża, masakra, ale słucham sobie fajnej muzy i nic mi nie przeszkadza :) I dziś znów mi się udało wytrzymać o chlebie i wodzie, a nawet nie myślałam o głodzie ;) Miałam też dziś z samego rana poważną rozmowę z moją najstarszą latoroślą heheh... ;D, ale nie wspominałam nic, bo chciałam napisać coś innego, za to teraz mogę powiedzieć, że to była bardzo, bardzo dojrzała rozmowa jak na moją córcię i bardzo owocna. Jak szybko rosną te dzieci  , że się w głowie nie mieści ;)  Z rozmowy raczej obie jesteśmy zadowolone, bo miałyśmy dobre nastroje i nastawienie.  Jestem bardzo dumna ze swojej córci, że jest już taka mądra i taka rozsądna, cieszę się z tego bardzo. I to właśnie po tej rozmowie był mój dzisiejszy poranny post, tak mnie jakoś coś natchnęło, właśnie, że ludzie tak za mało się w ten sposób komunikują, za mało spędzają se sobą czasu, że każdy ma swoje życie i swój świat, do którego często nikogo nie dopuszczają, a nawet się zdarza, że i swoich prawdziwych przyjaciół niestety ;/ Ale nie będę się dziś już wywodzić na ten temat, bo już dość się napisałam i łez znów wylałam ech... Dobrze, że mam ten blog i dobrą muzę to się nie ponudzę heheh... ;p
Witajcie znowu

To tak jak obiecałam fajna, gdzie tam fajna, świetna muza i to z mojego ulubionego filmu Saga "Zmierzch"  część 3 "Zaćmienie" Po prostu świetny film, a książki jeszcze lepsze :D To co, miłego słuchania Wam życzę do podusi i mówię na tę noc dobranoc ;) Kolorowych snów i do jutra :*


A to na wieczorny nastrój, żeby się lepiej słuchało i spało :* Uwielbiam świecie i to też takie zapachowe, są takie tajemnicze, acz zarazem piękne ;D Dobrej i spokojnej nocy życzę ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz