sobota, 25 lutego 2012

Sobotni wieczór to jak najbardziej najlepszy odpoczynek po pracy :D



Dziś miałam dość bardzo pracowity dzień, ale nie było aż tak źle i ze wszystkim co miałam zrobić na jutro to się wyrobiłam. Została mi jeszcze galaretka na na ciasto, ale to już kwestia kilku minut i będzie gotowe :D Mogę śmiało powiedzieć, że dzień miałam udany, choć nie tak do końca :( Ach, bo wiecie w dalszym ciągu nic się nie wyjaśniło z "tą osobą", ale wciąż czekam, choć nie wiem jak długo jeszcze będę w stanie. A pierwszej to strasznie głupio mi cokolwiek zaczynać, bo i tak już dość źle się czuję z tego powodu, więc czekam, aż w końcu nadarzy się okazja ;) No cóż tak bywa, takie życie i trzeba być cierpliwym, albo spasować i tyle :/ Kurcze, ale ja na prawdę nie chcę pasować i miałam nadzieję, że dziś się wszystko wyjaśni, ale nic z tego nie wyszło i to już kolejny raz, ech... szkoda gadać :/ Dobra koniec smutasów, bo żyć trzeba dalej, ale jak się ma dobrą muzę to jeszcze jakoś ujdzie heh... ;D Zrobiłam pieczeń do chleba i na obiad na jutro, a na deser ciasto 
z kremem i z galaretką :D Powinno być dobre, bo krem jest o smaku schery, a na wierzchu banany i na to galaretka wiśniowa, bo innej nie miałam niestety ;p Efekty zobaczymy jutro, tzn. kto zobaczy ten zobaczy hehe... xd Bardzo lubię kombinować w kuchni i wymyślać jakieś smakołyki i jak dotąd nikt nie narzekał jeszcze ;) Za niedługo będzie niedziela dlatego nie będę się rozpisywała, bo dziś pójdę wcześnie spać, a nie tak jak zawsze w soboty o godz. 2 lub 3 w nocy. Tak to takie moje stałe pory, ale dziś jest sukces i do łózia położę się o przyzwoitej porze :D A z drugiej zaś strony to sobota jest jedynym takim dniem, w którym mogę sobie dłużej pobimbać, nie no zapomniałam, że  piątek też jest takim dniem, bo niedziela już nie bardzo. To poranne wstawanie każdego dnia to po prostu dobija, ale nie ma rady trzeba się poświęcić ;/ Mam dla Was jeszcze fajne cytaty różnych ludzi, ale nie wiem niestety od kogo one są, ale co tam, nie ważne to przecież jest, ważne, że mają jakieś przesłanie, co nie :-]  No i oczywiście jakaś dobra muza jak każdego wieczorku co nie ;-]

 „Wszyscy umiemy zabijać czas, ale nikt nie potrafi go wskrzesić.”

„Nie starzeje się ten kto nie ma czasu.”

„Nie możesz zatrzymać żadnego dnia, ale możesz go nie stracić.”

 „Czas to nie droga szybkiego ruchu pomiędzy kołyską a grobem, czas - to miejsce na zaparkowanie pod słońcem.”

„Dzisiaj jest uczniem wczoraj.”

„Ucz się czekać, bo albo zmienia się rzeczy, albo twoje serce.”

„Strata czasu jest podobnie do śmierci-nieodwracalna.”

„Zawsze jest właściwy czas na zrobienie tego co należy.”

A ta piosenka na rozgrzanie serduszek przed snem, też jedna z moich ulubionych, ciekawe, czy i Wam też się spodoba ;D Miłego słuchania życzę i żegnam się
do jutra pa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz