wtorek, 28 lutego 2012

Najgorzej jak się jest bezradnym, to doprowadza do szału :/

Witajcie wieczorkiem :) Wpadłam się tylko pożegnać, bo jakoś nie mam ochoty na długie rozpisywanie się :) Dzień dziś był normalny jak każdy inny i nic ciekawego się szczególnie nie działo. Czuję się trochu zrezygnowana i obojętna, ale to może dobry znak, bo czas w końcu się otrząsnąć. Sama już nie wiem. Wiem tylko, że ta obojętność zabija uczucia, które się jeszcze we mnie tlą resztkami płomyków i nie wiem do czego to doprowadzi, ale mam nadzieję, że tak szybko nie zgasną :/ Tak widocznie musi być i ja już nie zrobię więcej nic. Jak będzie trzeba to się z tym pogodzę i tyle, choć tak bardzo tego nie chcę :( No nic zobaczę jak to się dalej potoczy, ale i tak dalej mam malutką nadzieję, że sytuacja wydobrzeje :) Jak zwykle muza na dziś wieczór, ale raczej nie do spania heheh :D Jutro znów czeka mnie ciężki dzień, no wiecie poszczę ;p i może akurat coś wyposzczę :D Życzę miłych znów i do jutra ;)


To jeden z moich ulubionych zespołów, bo mają fajną muzę ;D Może i Wam się też spodoba ;) Kolorowych snów ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz