piątek, 24 lutego 2012

Czas start!.... To już drugi dzień postu :D

Ach... taki znów dzień, że szkoda gadać. Też bolała mnie głowa i nie dałam rady zrobić nic szczególnego, a tym bardziej, że zaczęłam pościć, więc sama woda i chleb, no i bułeczkami nie pogardziłam w każdym bądź razie  heheh ;D  Poszło dobrze, a jutro mogę jeść już normalnie, ale umiarkowanie, żeby nie przegiąć  ;p   Nie będę się rozpisywać, bo nie ma specjalnie o czym, ale wpadłam się pożegnać, życzyć   kolorowych snów :* Troszku jestem zmęczona i muszę odespać złe samopoczucie i nawet na drodze krzyżowej nie byłam ech... :/ Ale jak zwykle zostawię Wam coś miłego do posłuchania  ;p xd   Dobranoc   ;) =)


Przepiękne to jest na prawdę, polecam jak najbardziej :D To też jedna z moich ulubionych piosenek ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz