sobota, 31 marca 2012

Wieczór był udany i świetnie można się bawić nawet w kościele :D Kto by pomyśłał heh... ;D

Moi kochani ja dziś tak na krótko wpadłam się przywitać i zaraz idę śpikać, bo zmęczona jestem ;/ Niedawno wróciłam z koncertu zespołu, o którym wczoraj Wam pisałam, czyli Full Power Spirit :D Świetny zespół i opiszę Wam jutro jak było, bo dziś nie dam rady niestety, a jutro będę miała więcej czasu ;) Jedno co mogę tylko powiedzieć, że było ekstra :D Zostawię Wam dziś jedną z ich piosenek i wiem, że na pewno nie każdemu przypadnie do gustu, ale jest to mimo wszystko na chwałę Bożą i to jest najważniejsze :) Dobra to ja lecę, a Wam życzę miłej, spokojnej nocy i kolorowych snów ;) Radośnie pozdrawiam radość serduszka Wam zostawiam i buziaki zostawiam :*Dobranoc i do jutra ;) Śpijcie dobrze :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz