piątek, 30 marca 2012

Chorować w Weekend?, no też się da, a co ;P

Moi kochani ;) Pogoda nic się nie poprawiła, no może po południu było słonecznie troszkę, ale teraz rozpadał się okropny deszcz ;/ Kurcze ja nie wiem na prawdę co z tą pogodą się dzieje, czyżby zima chciała wrócić z powrotem? Oby nie, bo już ogródek chciałam zasiać i już tak fajnie ciepło zaczynało być, a tu masz, trach, bach i znów zimno, ech... ;/ Zobaczymy jaka będzie pogoda jutro, bo chcę iść na koncert zespołu hiphopowego - Full Power Spirit, a jest świetny i śpiewają piosenki religijne, tak więc chyba warto ich posłuchać i ja zamierzam to właśnie zrobić :D  Ale teraz muszę już niestety kończyć, bo spać mi się chce po tym jak cały dzień chodziłam jak ćma i prawie na krześle zasnęłam i o mało z niego nie spadłam, masakra ;/ Teraz już mi się oczy kleją, jeja, ale jestem zmęczona ;) No nic żegnam się  Wami, ale tylko do jutra ;D Trzymajcie się cieplutko, a ja życzę Wam spokojnej i uroczej nocy jak i kolorowych i miłych snów radośnie Was pozdrawiam i buziaki zostawiam, dobranoc :* Oczywiście muza, ale dziś coś na rozgrzanie, żeby nie było Wam zimno :D





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz